Jak powstała kampania, na którą wydano ponad 120.000,00 zł i która zarobiła 923.000,00 zł?

Teraz masz okazję zobaczyć jak jest tworzona taka kampania
na żywo krok po kroku! 

Przeczytaj proszę...

Chciałbym Ci zadać jedno pytanie: co się dzieje z Twoją sprzedażą, kiedy nagle przestajesz pracować nad reklamami, postami, promocjami itd..? Co się dzieje z ruchem na stronie i ilością zamówień? Niech zgadnę! Ich ilość diametralnie spada? 

Widzisz, bolączką wielu firm jest to, że osoby odpowiedzialne za sprzedaż nadal nie rozumieją, że aktualne narzędzia pozwalają na zautomatyzowanie w Sieci wszystkiego. Dzisiaj na zapytania w messengerze odpowiadają boty, więc w czym problem by zautoamatyzować sprzedaż i zająć się później poszukiwaniem innych kanałów sprzedaży, gdzie chociaż jeden już sprawnie działa. 

Sam pamiętam czasy, gdzie prowadziłem jedną kampanię promocyjną, kończyła się i już planowałem kolejną. Dlaczego? Bo wtedy były generowane największe zyski. Co się jednak działo? Zbyt wiele czasu traciłem na to, by tworzyć te promocje, kampanie i nie mogłem przez co skupić się na innych kierunkach rozwoju firmy. Pamiętam jak zobaczyłem, że na koncie Facebooka wydałem 30.000 zł w rok. Było to dla mnie dużo. 
Na ostatnią (jedną) kampanię wydałem 124.000,00 zł. 

Chcę Ci pokazać przez to, że stworzona reklama na sprzedaż Twoich produktów to nie sposób na sukces. Większość osób kliknie w Twoją reklamę, wejdzie na stronę i z niej wyjdzie, pozostawiając jedynie koszt. Możesz się wkurzać, że reklama za droga, że ruch zbyt niski, że zakupów mało, ale to nie pomoże wyjść z sytuacji, która później generuje takie maile jak: Daniel, albo coś podziałam z Tobą, albo zamykam ten biznes, bo już nie mam na to sił. 

Piszę to, bo chcę byś zarezerwował miejsce na szkolenie? Pewnie tak. Wiem co na nich pokażę i wiem też, że jeśli ktoś by mi to pokazał cztery lata temu, to byłbym mu dozgonnie wdzięczny. Jednak nawet jeśli nie zarezerwujesz miejsca, to będę się cieszyć, jeśli zastanowisz się nad tym, jak teraz reklamujesz swoją firmę i czy ten model jest na pewno tym, który może się utrzymać przez najbliższe 12 miesięcy. 

Rezerwacja zostanie wyłączona za:


Z każdego spotkania otrzymasz zapis VOD z dostępem bez ograniczeń odtworzeń oraz bez ram czasowych.

W zapisie VOD zostanie zawarty pulpit Daniela, wideo oraz audio prowadzącego. Wszystko w jakości 1200x728 

Szczegóły spotkań:

Co?

Cztery spotkania online, gdzie każde z nich potrwa około 90-120 minut.
W sumie daje to prawie
8 godzin materiału. 

Kiedy?

Pierwsze spotkanie odbędzie się 9 kwietnia, o godzinie 20:00.
Daty kolejnych podane są poniżej. 

Gdzie?

Wszystkie spotkania odbędą się online, co oznacza że dostęp będzie możliwy z każdego miejsca na ziemi. 

Ile miejsc?

Ze względu na warsztatowy charakter szkoleń, liczba osób uczestników została ograniczona do 50 osób. W ten sposób będziesz mógł otrzymać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. 

Opinie uczestników szkoleń (kilka z kilkuset) 

Prezent do każdej rejestracji!

Każda osoba, która zarezerwuje miejsce na dowolne szkolenie lub cały pakiet, otrzyma dodatkowo bezpłatny wstęp na szkolenie online na żywo, podczas którego będę przedstawiać metody promowania i prowadzenia fanpagea. 

Podczas szkolenia omówię jak powinno tworzyć się angażujące posty, jak dobrać narzędzia, jak promować posty i do kogo, jak przeprowadzać kampanie sprzedażową na fanpageu oraz wiele innych. 

Zarezerwuj miejsce już teraz na dowolne szkolenia lub cały pakiet, by otrzymać także wstęp na to bonusowe. 

Daniel Bossy

Kreator Marketingu Internetowego.
Właściciel platform edukacyjnych z zakresu sprzedaży i marketingu internetowego. Specjalista w wykorzystaniu Social Media do celów biznesowych, tworzeniu baz mailingowych oraz przeprowadzania kampanii sprzedażowych.
Prowadzi liczne szkolenia na żywo oraz online, na których już ponad 15000 uczestników miało okazję poznać najnowsze systemy do generowania sprzedaży w sieci i nie tylko. Jako konsultant wielu firm w Polsce doradza, oraz wdraża systemy sprzedażowe, które za zadanie mają zautomatyzować proces obsługi Klienta. Założyciel Akademii Sukcesu w 2012 roku, miejsca gdzie młodzi przedsiębiorcy otrzymują wiedzę z zakresu zarządzania firmą i budowania relacji z Klientami. Od drugiej połowy 2014 roku prowadzi specjalną grupę kursantów platformy mindster.pl dzięki której wiele polskich start-upów w krótkim czasie nabrało dużego rozpędu rozwojowego.
Współautor książki Biblia E-Biznesu 2, autor wielu artykułów. Występuje podczas konferencji i kongresów branżowych, przedstawiając metody sprzedaży online. 

Wybierz odpowiednie dla Ciebie szkolenie, lub odbierz cały pakiet. 

50 dostępnych miejsc na szkolenie.

Chcesz wziąć udział we wszystkich szkoleniach? 

Rezerwując miejsce na wszystkie szkolenia, otrzymujesz gwarancję pewnego miejsca w każdym szkoleniu, także tym bonusowym.

Jeśli nie chcesz wziąć udziału we wszystkich szkoleniach, możesz wybrać jedno interesujące Cię szkolenie.

  • jak tworzyć zasięgi organiczne wykorzystując boty
  • jak tworzyć listę subskrybentów
  • jak przeprowadzić kampanię sprzedażową z botami
  • jak połączyć promowanie za pomocą botów z reklamą na Facebooku 
  • jak dzielić grupy docelowe w botach
  • jak wysyłać wiadomość na messengera w zależności od potrzeb klienta

    DATA: 09.04.18 godz. 20:00
  • jak prawidłowo zainstalować piksel konwersji
  • jak stworzyć kampanię na konwersje, której celem będzie prowadzenie sprzedaży
  • jak stowrzyć grupy custom audience, które Facebook sam wskaże
  • jak stworzyć grupę opartą na klientach, by dotrzeć do kolejnych
  • jak sprawić, by częstotliwość reklam była niska i by docierały do nowych osób

    DATA: 17.04.18 godz. 20:00
  • jak zautomatyzować sprzedaż w messengerze
  • jak zbudować lejek sprzedaży oparty o mailing
  • jak połączyć mailing z kampaniami reklamowymi oparte o remarketing
  • jak zbudować lejek, który będzie dostosowywać się do zachowań klienta
  • jak zwiększyć otwieralność wiadomości i klikalność linków

    DATA: 18.04.18 godz. 20:00
  • jak zbudować Strefę Niskich Cen, która będzie działać non stop
  • w jaki sposób generować ruch na tą kampanię i jakie reklamy stworzyć
  • jak połączyć SNC z systemem mailingowym, kanałem płatności
  • jak zoptymalizować całość, by generowało jeszcze większe zyski

    DATA: 19.04.18 godz. 20:00


Po zajęciu 50 miejsc na szkolenia, rezerwacja zostanie wyłączona. 

Chcesz wziąć udział we wszystkich szkoleniach? 

Rezerwując miejsce na wszystkie szkolenia, otrzymujesz gwarancję pewnego miejsca w każdym szkoleniu, także tym bonusowym.

Rezerwacja zostanie wyłączona za:

Pozdrawiam i do zobaczenia na szkoleniach. 
Daniel Bossy

This is the bottom slider area. You can edit this text and also insert any element here. This is a good place if you want to put an opt-in form or a scarcity countdown.