• Brak produktów w koszyku.

Jak Przeprowadzić Kampanię Sprzedażową Krok Po Kroku i zbudować automatycznie działający system marketingu online?

Już są dostępne instrukcje krok po kroku, dzięki którym przeprowadzisz kampanie sprzedażowe oraz zudujesz system marketingu online, począwszy od reklam, poprzez lejki sprzedaży do kampanii sprzedażowych i remarketingu.. 

 

Wybierz interesującą Cię instrukcję sprzedażową
Do koszyka możesz dodać wiele kursów, lub wybrać wszystkie korzystając z opcji na końcu. 

Poznaj strukturę kampanii 4-dniowej, oraz dowiedz się jak ją wdrożyć krok po kroku. Dowiedz się, jak ją zautomatyzować i co decyduje o tym, czy sprzedaż zakończy się sukcesem oraz jak to zagwarantować.

Jest to kampania, której skuteczność została potwierdzona w sprzedaży produktów fizycznych, know how, usług itd.. 

Drastycznie zwiększa sprzedaż w zaledwie 4 dni a jej dużym plusem jest to, że można ją w pełni zautomatyzować, co przekłada się na ciągłą sprzedaż w automatycznym lejku. 

Jak stworzyć jedną z najskuteczniejszych kampanii sprzedażowych do produktów fizycznych i usług. Poznaj Strefę Niskich Cen, za pomocą której zwiększysz konwersję sprzedaży nawet do 15-17%.

W kursie dowiesz się jak powinien wyglądać schemat kampanii, oraz jak krok po kroku wdrożyć wszystkie jej elementy. Po wdrożeniu instrukcji, będziesz posiadać gotową kampanię sprzedażową, która może działać przez cały czas, bez limitu.

Poznaj kampanię, która generuje sprzedaż zaraz po dokonaniu aktywności przez klienta, oraz dodatkowo buduje stałą bazę odbiorców wiadomości w messengerze oraz zwiększa zasięgi organiczne na Facebooku, co przekłada się na znaczne zmiejszenie kosztów reklam na Facebooku.

Jest to kampania, której wdrożenie trwa zaledwie 15-20 minut i generuje wyniki już w pierwszych minutach akcji. 

Świetnie nadaje się do sprzedaży różnego rodzaju usług, idealna dla branży beauty, sprzedaży produktów fizycznych itd.. 

Kampania Product Lunach nadaje się idealnie do sprzedaży droższych produktów czy usług. Bardzo szybko pozycjonuje firmę/osobę i świetnie tworzy relacje. Jest to kampania, która cechuje wysokimi konwersjami sprzedaży. Rekordowa zanotowana w moich kampaniach to 24% co oznacza, że co czwarta osoba zakupiła produkt. 

W instrukcji dowiesz się jak jest zbudowana kampania, jak przygotować materiały do kampanii oraz jak ją zautomatyzować. Wszystko krok po kroku, od zaplanowania do wdrożenia.

 

Dowiedz się, w jaki sposób promować posty na Facebooku by zbierać jak największą ilość aktywności.

Promowanie poprzez przycisk Promuj Post niestety powoduje, że kampania nie jest optymalizowana w taki sposób, by za jak najmniejsze pieniądze wygenerować jak największą ilość aktywności. To przekłada się z kolei na mniejsze zasięgi. Dowiedz się jak robić to w managerze reklam zmniejszając koszt reklamowania i zwiększając zasięg.

Zbuduj własną stronę sprzedażową, która zawierać będzie wszystkie niezbędne motywatory do tego, by klient zakupił produkt w krótkim czasie.

Dzięki stronom sprzedażowym znacznie zwiększysz liczbę konwersji, które pozytywnie wpłyną na koszty reklam.

Jak stworzyć stronę lądowania, za pomocą której pozyskasz adresy email Twoich przyszłych klientów? Jak połączyć ją z bazą mailingową i sprawić, że adres email będzie automatycznie przetwarzany przez Twój lejek sprzedaży?

Dzięki tej metodzie wprowadzisz do swojej strategii marketingowej tzw. content marketing, czyli tworzenie relacji z klientami poprzez wartościowe treści, przesyłane drogą mailingową. W ten sposób najpierw przygotujesz klienta do zakupu, a następnie przeprowadzisz kampanie sprzedażowe.

Spraw, by po zostawieniu adresu email przez klienta w messengerze, mail automatycznie wpadał do systemu mailingowego i by móc do niego wysyłać wiadomości email.

Dzięki automatycznej integracji sprawisz, że połączysz dwie drogi komunikacji z klientem, zautomatyzujesz tworzenie relacji i przeprowadzisz kampanie sprzedażowe. W ten sposób zwiększysz liczbę zakupów oraz zmniejszysz koszty reklam.

Poznaj trzy poziomy tworzenia grup docelowych. Dobierz taki sposób, na który pozwala dziś Twoja sytuacja. Dowiedz się czym jest Custom Audience i grupa LTV.

Stwórz takie grupy docelowe, które najlepiej będą odpowiadać Twoim potrzebom. To w większości od grupy zależy, czy dana kampania będzie skuteczna, dlatego dowiedz się czym jest grupa LTV, gdzie Facebook sam wyszukuje osoby, które będą chciały kupić Twoje produkty,

Jak nagrywać to, co robi klient na Twojej stronie? Zobacz oczami klienta Twoją stronę, by dowiedzieć się jak najczęściej wygląda droga klienta do zakupu, z czym ma problemu lub czego nie może znaleźć.

Dzięki tej opcji będziesz w stanie usunąć tak zwane wąskie gardła, które powodują, że tracisz sprzedaż a przez to zwiększasz koszty pozyskiwania klientów.

Jak zintegrować sklep online z Facebookiem, by produkty były dodawane na Facebooka automatycznie i by móc tworzyć reklamy dynamiczne.

Wykorzystując integrację, będziesz mógł tworzyć reklamy, w których wyświetlają się te produkty, których szuka Twój klient. W ten sposób w reklamie zostanie użyta grafia oraz nazwą produktu, który z największym prawdopodobieństwem zostanie przez klienta zakupiony.

Dowiedz się, w jaki sposób stworzyć i umieścić na stronie piksel konwersji, by móc badać ruch na stronie, skuteczność działań i by optymalizować kampanie.

Dzięki umieszczeniu piksela, będziesz w stanie sprawdzać efekty konkretnych reklam i kampanii reklamowych. Dowiesz się, które zdjęcia generują Ci najwięcej konwersji, które nagłówki działają najlepiej itd..

Jak stworzyć autoodpowiedzi na komentarze by zwiększać zasięgi organiczne na Facebooku oraz tworzyć listę subskrybentów w messengerze? Dzięki tej opcji zaangażujesz fanów, oraz stworzysz możliwość wysyłania wiadomości poprzez messengera do swoich fanów.

W ten sposób zmniejszysz koszty reklam, które za cel mają stworzyć aktywności przy postach, wygenerujesz sprzedaż oraz polepszysz zasięgi na fanpageu.

Jak stworzyć reklamę remarketingową, która wyświetlać się będzie osobom odwiedzającym Twoją stronę, porzucającym koszyki oraz tym, którzy przeglądali produkty, lecz nie dokonali zakupu. Dzięki takim rozwiązaniom zwiększysz liczbę sprzedaży oraz wartość koszyka, ponieważ dzięki kampaniom remarketingowym, możesz sprzedawać kolejne produkty dotychczasowym klientom.

Jak dotrzeć do osób z grup tematycznych na Facebooku i sprawić by wpadły do Twojej grupy niestandardowych odbiorców? Dzięki tej opcji możesz stworzyć reklamę tylko do tych osób, które reagują na wpisy na grupach tematycznych. Jest to sposób na trafienie do bardzo wartościowej grupy docelowej, która jest zainteresowana tematem, który masz do zaoferowania.

Możesz także odebrać dostęp do wszystkich instrukcji + 4 strategie sprzedaży

 

 

Odbierz dostęp do wszystkich 16 instrukcji wraz ze strategiami sprzedaży za jedyne 497 zł

Odbierając dostęp do wszystkich oszczędzasz 1955,00 zł

 

Wartość wszystkich kursów, które widzisz powyżej to 2452,00 zł.

 

Chcesz podjąć współpracę 1na1?
Zarezerwuj miejsce dla siebie. 

 

Zarezerwuj rozmowę w celu ustalenia szczegółów wpłacając zwracalną zaliczkę.

 

Dostępne są tylko 3 miejsca. 

 

Wybrałeś/aś już wszystkie potrzebne instrukcje?